dinsdag 26 juli 2011

Sexy Shoes!!

Ik realiseerde me vandaag dat een paar van de mannelijke lezers een vrouw/vriendin hebben die schoenen gek is ( JUST LIKE ME!!)

De obsessie: 
Vaak begint het tijdens onze tienerjaren. Je bent onzeker, of verdrietig dus gaan we, zoals alle vrouwen, SHOPPEN!!
Maar hoe schoenen voor  mij een obsessie is geworden,
en een paar Christian Louboutin 's mijn
droomschoenen zijn, houdt me helemaal niet bezig.

Het enige dat me bezig houdt is dat ik steeds een andere mooi vind, die ik MOET hebben. En misschien van waar dat geld gaat komen om ervoor te betalen. En mijn DREAM SHOE ROOM!!

Vanwaar kwam de obsessie. I DON'T CARE!!
Will I stop? HELL NO!!
Will my boyfriend make me?? Maybe, but only for 2 months or less.

En waarom zou ik?
Ik doe geen vlieg kwaad met mijn prachtige hakken (except myself). Ik voel me super vrouwelijk en sexy wanneer ik ze aan heb, en ik vind het leuk hoe andere vrouwen erop reageren. ("ooohhh, aaaahhh")

Vanwege mijn schoenen verslaving kreeg ik, een "schoenenverbod". (*super sad*). Dat houdt in dat ik niet meer mag kopen, noch online window shoppen.

Remember "sexy" is een uitstraling.
Why wouldn't you want to feel confident, and why would you keep someone from feeling that way??

For the ladies:
Ballerina's are NOT SHOES. Ze zijn zo FOUT!! They forgot to put heels on them. Laat ze in de kast liggen of geef ze aan je 13- jarig nichtje. Ze doen niets voor je vrouwelijke vorm. Je benen lijken vetter!!!
WEAR HIGH HEELS!!! Ze laten je ASS groter lijken en je benen langer en slanker.

 SUCH A CONFIDENCE BOOST!!!

For the men: Niet ZEUREN!!!
Als je goed bezig wilt zijn, bouw een schoenen rek. Click hier  (mensen die weinig ruimte hebben)
Dan ben je tenminste goed bezig. Geniet gewoon van haar vrouwelijke vorm. You know you like it :p

Wil je mijn "schoenenverbod" laten opheffen, help mij, door een mailtje te schrijven naar Fatu Kel.

Liefs,

First Lady

Geen opmerkingen:

Een reactie posten