dinsdag 12 juli 2011

Does he know you, or does he 'know' you

Vrouwen verwachten dat hun vriend/man precies weet wat ze leuk of minder leuk vinden.

Maar soms gaan wij vrouwen echt te ver.
Oke, de simpele dingen hoort hij te weten o.a. dat we ons onzeker voelen wanneer hij teveel naar een andere vrouw staart of dat hij zijn sokken netjes in de wasmand mag deponeren anders trekken we een zuur gezicht. Maar verwachten we soms teveel?

Je verwacht misschien ook dat na enkele jaren, dat je vriend weet welke verzorgingsproducten jij het liefst gebruikt. Maar vrouwen willen altijd meer. (don't bother denying it, you know it's true )

Ik realiseerde gisteren dat ik echt TE veel verwacht. Ik voerde een experiment uit.


Hij weet precies welke zeepjes, haar producten, geurtjes ik gebruik. Dat gaat nog.
Dus als ik hem naar de winkel zou sturen met een lijstje
-Douche gel
- Bodylotion
- Afwasmiddel
- Haargel etc.

Hij weet dan meteen van welk merk hij moet kopen

Om dingen interessant te maken zei ik ' en tampons en maandverband'.
Nou dit, vrouwtjes, dit is echt TE VER gaan.
Maar zo lief hij is (ssst... niemand vertellen!!!) had hij een antwoord klaar.
Zijn antwoord: "Ik loop naar de kassa, en vraag aan de omu snesi, mag ik je duurste tampons en maandverband; die zullen toch wel goed zijn?"

Alhoewel dat antwoord niet klopt, you gotta give it to the guy,
Dat is echt meer dan zijn best doen.

Mijn punt is, je vriend/man hoeft de details niet te kennen om te tonen dat hij van je houdt.
't feit dat hij je vrouwen-craziness tolereert en toch moeite doet, om je gelukkig te zien, zegt al veel.

Dusssss...give the guy a break and just show some appreciation, maybe by not yelling at him today. :D

liefst,
First Lady

Geen opmerkingen:

Een reactie posten