maandag 4 juli 2011

Transformers 3

Nadat ik gister net als een kleine jongen die voor het eerst een naakte vrouw had gezien de bioscoop zaal uitliep besloot ik een dag te wachten met mijn recensie



Als groot Transformer fan heb ik besloten het alsnog kort te houden omdat ik anders misschien te hoge verwachtingen ga scheppen...toch een paar feiten.

De beste van de 3 als je het mij vraagt. Sterker nog ik denk niet dat een eventueel vervolg beter gemaakt kan worden.

Ik miste Megan Fox na de eerste scene van haar vervangster totaal niet meer. Het verhaal is ijzersterk doordat het ook samenloopt met de originele historie m.b.t. de maan.

Alleen mijn blaas begon de laatste 20 minuten wel te protesteren... hij duurt ook ruim 2 1/2 uur als je het mij vraagt kon hij zeker een paar minuten korter.

een must voor de transformers fans.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten