vrijdag 19 augustus 2011

De weerman

Je hoort het vaker...het weer no mang....ik wil daar niet wonen !

Dit is vaak iets dat uit de monden van Surinamers woonachtig in Suriname komt.

Is het weer nou echt zo een bepalende factor ?? We zullen het verder niet hebben over andere factoren... maar puur over het effect van het weer op de "happiness" van een mens.

Dit is geïnspireerd door het feit dat ik mezelf als Surinamer/Nederlander betrap te vaak het over het weer te hebben.

We hebben het misschien niet door maar een van de meest of het meest voorkomende aspect waar men op websites als facebook over klaagt is het weer. Ik zal in deze eerste bijdrage beginnen een beeld te tonen geschoten uit het raam van mijn huis in Nederland op een mooie of laat me het anders zeggen.... op een dag in December 2010.



Hoe voel je je nu ? Weet je waar je bent ?

MF

1 opmerking:

  1. that looks friggin depressing. niet dat ik zit op te springen van de hitte hoor. enfin, all in all I wish was there instead of here right now.
    Ik heb al een beetje genoeg van de zon ahhahaha

    BeantwoordenVerwijderen