vrijdag 26 augustus 2011

Hobby vs Obsessie

We hebben onze leuke activiteiten die ons in onze 'vrije tijd'  bezig houden.
Een heleboel van ons, hebben deze activiteiten hard nodig. 'Cause let's be honest without them, we'd go LOCO!!

Dagelijks zijn we bezig met ons werk, studie, huishouden, familie verplichtingen, all in all, alle dingen die grote stress knobbels veroorzaken...

Voor onze ontspanning, creëren we onze 'hobby'. BUT SOMETIMES WE OVERDO IT!!

Voorbeeld,
een heleboel van jullie weten dat ik mijn dagelijkse stress probeer weg te werken door nail art design.
wat onschuldig leek in het begin, begint me nu juist stress op te leveren.
MY HOBBY BECAME OBSESSION.... maar hoe?
het begon allemaal met nagellak... BEWARE!!!


Finding the perfect shade of turquoise of Green mint... <3
Ik kreeg nail spiration (it's a word!!!) van een schoen :$.
Ik sluit mijn ogen zie ik flesjes nagellak. ik zie een auto langs rijden.... 'oeee dat is een mooie kleur voor een nagellak'. en het ergste van alles
 it's making me BROKE!!!


't liefst had ik als hobby een fantasy basketball league, waarbij je geen geld uit geeft, kon ik de hele dag achter een pc zitten en spelers (ver)kopen. Hey, how can that become obsession??? (don't ask FATUKEL)
Voor de meiden die niet weten wat een fantasy basketball league is, aks your boyfriend, 'cause he is or was obsessed with it too.

anyway, I need therapy
Ken je iemand?

xoxo
First Lady


p.s. JONGENS, Keep your girlfriend as far away from nail polish as you can. de kans is groot dat je een dag wakker wordt, met blauw gelakte glitter nagels.

 Here's a pic of my nail-spiration shoe :D

Geen opmerkingen:

Een reactie posten