donderdag 20 oktober 2011

Een dag gemaakt van GLAS!

De Technologie ontwikkelt zich al een aantal jaar in rap tempo. De telefoon die met een snoer uit de muur vast zat wordt nu bijna niet meer gebruikt. Mensen maken de laatste tijd steeds meer gebruik van mobieltjes. Hetzelfde geldt voor de beeldbuis televisies. Die worden steeds vaker vervangen door hele platte LCD of LED televisies. De hedendaagse mens wil steeds mooiere en complexe dingen in huis hebben. Spelcomputers waar ook mee gewinkeld kan worden, Laptops die steeds sneller worden. Ga zo maar door.

Ijsman kwam dit filmpje tegen op youtube en vond het nodig hier een deel van te delen. Voor de hele film die 5.33 minuten duurt, verwijs ik naar deze link: http://www.youtube.com/watch?v=6Cf7IL_eZ38 en voor de mensen die dit nu lezen hier een stukje van de film...

Ik moet eerlijk toegeven dat dit filmpje bij mij een dubbel gevoel oplevert. Ten eerste ben ik verbaasd en eigenlijk wel blij met een aantal van die ontwikkelingen, maar tegelijkertijd denk ik ook dat het mensen heel lui maakt. Te veel technologie is nooit goed geweest. Ik ben zeer benieuwd naar de wereld en technologie over 40 jaar.

Ijsman


Geen opmerkingen:

Een reactie posten