dinsdag 20 september 2011

Mijn Top 5 zomer vrouwen van 2011

In de zomer zie je ze ...
Dus daarom hier mijn top 5 na het einde van deze zomer.


1. Christina Milian


Picture Perfect!....Altijd al mijn nr1 geweest tijdje niks van vernomen tot ze opeens op een feest van P.Diddy gespot werd... Ze mocht van mij meteen de nr 1 spot weer overnemen.















2. Meagan Good

Body, Looks & Lips ...Wat Angelina haar lippen dit zijn lippen!
Toevallig vandaag nog trending topic op twitter aan de hand van een vermoedelijke sex-tape het bleek een knap staaltje photoshop werk te zijn. Hier toch een foto van de lekkere Meagan...



















3. Lauren London

Body&Looks...Onlangs uitgelekt dat ze het met Dwayne Wade gedaan zou hebben tijdens zijn relatie met Gabriella Union (die de top 5 helaas niet heeft kunnen halen)



















4. Mila Kunis

De meid met de X-factor... ze heeft niet het figuur waar ik op val maar toch kan ik niet stoppen naar haar te kijken. Ik noem het de X-Factor. Zijn het misschien die ogen? Is het de look?




















5. Cheryl Cole

Schattige look & Sexy uitstraling...Haalde het nieuws door vermoedelijk weer bij Ashley ingetrokken te zijn. De zelfde zomer verschijnen er weer heerlijke foto`s van haar...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten