zaterdag 8 oktober 2011

Modern Warfare 3 of Battlefield 3???

De game industrie ontwikkeld zich steeds meer, waardoor de special effects in games steeds beter worden. Ieder jaar weer komen spellen uit, waarvan de maatschappij eigenlijk denkt dat er te veel geweld in voorkomt. Toch blijft de game industrie groeien. Dit jaar alleen al zijn er een aantal 1st person shooters uitgekomen zoals flashpoint, homefront & Deus Ex. In november komen de twee shooter giganten uit. Call of duty modern warfare 3 van Activision, Infinity Ward en Sledgehammer Games en de grote concurent dit jaar Battlefield 3 van EA games. Voor de kenners en de leken hier twee in game foto's. De foto aan de linker kant komt uit Modern Warfare 3 en de rechter uit Battlefield 3.







Wat maakt nou dat iemand deze spellen aanschaft. Is het de gameplay? Zou het kunnen dat het de grafische ontwerpen zijn? Zien de spellen er misschien zo realistisch uit dat men deze moet spelen. Na enige twijfel en reflectie en na het zien van beide trailers op youtube, ben ik van mening dat zowel MW3 als Battlefield 3 er heel goed en steeds realistischer uitzien. Na het uitproberen van de beta versie van Battlefield 3, ben ik van mening dat ik deze wel zeker zal aanschaffen en omdat ik een trouwe fan van de MW reeks ben, zal ik natuurlijk deel 3 ook in huis halen.

Ik ben benieuwd en blijf afwachten. Een ding is zeker, Gaming has never looked so real.

Ijsman

1 opmerking: